retur si produs nelivrat?

Discutii despre Avon, produse, campanii, competitii ...

retur si produs nelivrat?

Mesajde andreea123 » Mie Dec 05, 2012 22:52

Buna seara,

C17 este a treia campanie din care pun comanda ca si reprezentant avon si uite ca am intampinat niste probleme, as avea rugamintea daca se poate sa imi explice careva. Astazi mi-a venit coletul si era o oferta daca comanzi oricare 2 parfumuri vin la pretul de 69,98 lei. Cand am pus comanda unul din ele aparea cu bulina galbena si cand am deschis coletul acela cu bulina galbena nu era in colet :( Intrebarea mea este daca parfumul care mi-a venit il pune automat la pretul unuia singur sau il ia in calcul la 35 lei cat ar fi fost de plata daca venea acum? Si cand va veni? O sa il trimita automat cu comanda urmatoare si o sa platesc 35 lei sau il trimite mai repede?
Si mai am o problema :( un client si-a comandat cana termorezistenta la 40 lei din minibrosura dar a zis ca nu ii sta capacul ok si la pretul ala nu ii se pare normal. Se poate face retur? Cum se procedeaza?

Va multumesc mult! Si va rog sa ma scuzati ca intreb astfel de chestii dar pana acum nu am intampinat probleme....
andreea123
Utilizator nou
Utilizator nou
 
Mesaje: 2
Membru din: Mie Dec 05, 2012 22:32

Re: retur si produs nelivrat?

Mesajde Claudia » Joi Dec 06, 2012 20:16

Buna Andreea,
Parfumul va veni la urmatoarea ta comanda la pretul de 35 lei cu discountul aferent campaniei in care nu a venit.
Trebuie sa suni la relatii clienti (0213118555) sa verifici daca se poate face retur, pentru ca stiu ca produsele care sustin campanii sociale nu se pot returna.
Avatar utilizator
Claudia
Administrator
Administrator
 
Mesaje: 152
Membru din: Dum Iun 12, 2011 10:31
Localitate: Brasov

Re: retur si produs nelivrat?

Mesajde andreea123 » Mar Dec 11, 2012 00:49

Buna,

Va multumesc pentru raspuns si imi cer scuze ca va raspund asa tarziu...
Cana despre care vorbeam nu este cea de la campania roz, este cana termorezistenta care a aparut in minibrosura c17. Nu se poate returna?
V-as ruga daca se poate sa imi spuneti cam care ar fi procedura la un retur, trebuie mai intai achitata factura si dupa trimis produsul? sau cam care ar fi pasii?
Multumesc anticipat!
andreea123
Utilizator nou
Utilizator nou
 
Mesaje: 2
Membru din: Mie Dec 05, 2012 22:32

Re: retur si produs nelivrat?

Mesajde Claudia » Mar Dec 11, 2012 10:00

Buna Andreea,
ok aceea se poate returna, daca ai sediul zonei la care te-ai inscris il poti trimite retur de la sediu iar daca nu, trebuie sa descarci formularul de retur de la pagina de reprezentant sau de la mine de pe site, si le pui intr-o cutie sau intr-un plic antisoc si apoi le trimiti prin posta la adresa de pe factura, cea din Chiajna.
Avatar utilizator
Claudia
Administrator
Administrator
 
Mesaje: 152
Membru din: Dum Iun 12, 2011 10:31
Localitate: Brasov

Re: retur si produs nelivrat?

Mesajde madalina » Lun Ian 14, 2013 14:41

Buna ziua.
Eu am comandat luna aceasta apa de parfum Rare Diamonds la ofertele speciale , dar acum cand am vrut sa finalizez comanda apare cu bulina rosie.Ce se intampla, vine acum sau vine abia la comanda urmatoare la pretul acesta?Eu va trebui sa platesc factura desi produsul nu vine, nu?
Multumesc
madalina
Senior
Senior
 
Mesaje: 57
Membru din: Lun Noi 12, 2012 20:03
Localitate: PLOIESTI

Re: retur si produs nelivrat?

Mesajde Claudia » Lun Ian 14, 2013 18:54

Buna Madalina,
Daca un produs apare cu bulina rosie nu il vei plati acum ci doar cand iti vine in colet.
Avatar utilizator
Claudia
Administrator
Administrator
 
Mesaje: 152
Membru din: Dum Iun 12, 2011 10:31
Localitate: Brasov

Re: retur si produs nelivrat?

Mesajde madalina » Sâm Ian 19, 2013 23:04

Buna, Claudia.
Din pacate, nu va mai veni deloc.Nu o sa mai imi vina nici edp Perceive, fara atomizor, desi avea bulina verde , pentru ca au zis ca daca se termina sectiunea Oferte speciale nu mai pot veni.Curios, dar alte produse de acolo au venit desi se terminase sectiunea.Au spus ca e de vina sistemul, ca nici ce mi-a trmis nu trebuia.Sunt cam dezamagita de situatie .
Nu stiu ce sa cred.Te rog, spune-mi este adevarat , ca daca se termina Ofertele speciale , desi produsele puse in asteptare au bulina verde, nu se mai trimit?
Multumesc
madalina
Senior
Senior
 
Mesaje: 57
Membru din: Lun Noi 12, 2012 20:03
Localitate: PLOIESTI

Re: retur si produs nelivrat?

Mesajde Claudia » Dum Ian 20, 2013 13:54

Buna Madalina,
De obicei cand se termina ofertele speciale, se termina stocul acelor produse, iar daca ei nu mai au pe stoc, nu au de unde sa il trimita.
Avatar utilizator
Claudia
Administrator
Administrator
 
Mesaje: 152
Membru din: Dum Iun 12, 2011 10:31
Localitate: Brasov


Înapoi la Avon

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

cron